למרחב הלמידה

חדשות ועדכונים

עשרות אלפי תלמידים השתתפו במפגשים בשידור חי עם ברק בכר וכוכבי בובה של לילה במסגרת תוכנית "מקוונים מכל הלב" של ארגון "סיסמה לכל תלמיד"

השבוע השתתפו עשרות אלפי תלמידים במפגשים עם הכוכבים שלהם ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד מליגת העל הסרבית, וכוכבי בובה של לילה, במסגרת התוכנית "מקוונים מכל הלב" של ארגון "סיסמה לכל תלמיד". הארגון, אשר פועל זה 17 שנה בבתי הספר בפריפריה, הרחיב את פעילותו לכלל בתי הספר היסודיים במדינת ישראל במטרה להעצים ולחזק את החוסן הלאומי ולהפיג את המתח בקרב ילדי ישראל בתקופה מאתגרת זו.

בתוכנית מעניק הארגון לכלל תלמידי ישראל פעילויות העשרה ומפגשי העצמה מקוונים עם ידוענים, משפיעני רשת ואישי ציבור שיסייעו לילדים בהפגת המתח בין הידוענים שלוקחים חלק בתוכנית: אדיר מילר, כוכבי קופה ראשית, רותם אבוהב, הרב שי פירון, שחקן הטניס אנדי רם, הג׳ודוקא אורי ששון, כוכבת הילדים מיכל הקטנה ועוד.

השבוע זכו הילדים למפגשים מרגשים במיוחד עם המאמן הישראלי הטוב בכל הזמנים, ברק בכר, ועם כוכבי תוכנית הקאלט הסאטירית של ערוץ הספורט "בובה של לילה": אלי בן דוד (שוקו), אלי יצפאן, אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי, אבי נוסבאום, אלי בן דוד (שוקו) ומיקו ג'מאל (מדבב הבובות).

במפגשים, אותם הנחה טניסאי העבר והיזם החברתי בהווה אנדי רם, השיבו הכוכבים לשאלות של הילדים, שהתרגשו מאוד מהמפגשים, מהיחס החם והלבבי ומהמענה האישי לשאלות שלהם.

בסיום המפגש עם כוכבי בובה של לילה אף זכו הילדים להופעת אורח של הזמר יגל אושרי, אשר הקדיש להם את השיר "לצאת מדיכאון", שהפך להמנון החיזוק של ישראל במלחמת "חרבות ברזל".

מנכ״ל ארגון ״סיסמה לכל תלמיד״ אבישי ג׳יבלי: ״אנו רואים בהרחבת פעילותנו ופתיחת שערי הארגון כשליחות וכחלק מהמאמץ הלאומי לסייע ולהקל על תלמידי ישראל. המפגש של הילדים עם הכוכבים שלהם מסייע לילדים, אך לא פחות להורים ולמורים, שחלקם נמצאים בחזית הלחימה, לצלוח את התקופה. אנו פועלים כשני עשורים בפריפריה והיום אנו שמחים להעניק לילדים מכל רחבי הארץ את ההזדמנות ליהנות מהתוכנית שלנו ולפגוש את הכוכבים שלהם, אשר מצידם עונים בסבלנות, מעצימים את הילדים ומעניקים להם שעה של הפוגה והפגה בימים אלה. בהזדמנות זו אני מבקש גם להודות לכל האומנים שנרתמים לפעילות שלנו ועושים זאת בהתנדבות ובאהבה".

ארגון ״סיסמה לכל תלמיד״ הוקם בשנת 2006 במטרה להביא לצמצום פערים חברתיים ודיגיטליים בבתי הספר בפריפריה, הכנת בוגריהם לאתגרי המאה ה21- והענקת הזדמנות שווה לכל ילד וילדה לממש את היכולות והכישורים הגלומים בהם. במרחב הלמידה של הארגון שותפים כמיליון תלמידים ועובדי הוראה מכ200- רשויות בכ1,000- בתי ספר, מתוכם כ250- בתי ספר, אשר מקבלים את סל השירותים המלא, הכולל גם תוכניות חינוכיות והדרכה. בתי הספר מייצגים את כל גווני החברה הישראלית: יהודים וערבים, דתיים וחרדים, צ׳רקסים, דרוזים, נוצרים ומוסלמים.

הארגון, בראשות היו״ר אודי אנג׳ל, ממומן במלואו מתרומות של עידן עופר, חברת ICL, קבוצת XT, החברה לישראל ו- OPC ENERGY.

למידע נוסף על התוכנית ״מקוונים מכל הלב", לצפייה במפגשים שהתקיימו ולרישום למפגשים נוספים, מצורף קישור לאתר.

הצטרפו אלינו למסע לאפשר לכל
ילד וילדה הזדמנות שווה

انضموا الينا إلى المسار لنؤمن لكل طفل
وطفلة فرصة متساوية

Join us on a journey to provide every boy
and girl with an equal opportunity