למרחב הלמידה

חדשות ועדכונים

ארגון "סיסמה לכל תלמיד" בשיתוף פעולה חדש עם חברת SINGIT

לומדים אנגלית דרך שירים ומוזיקה:

לראשונה יזכו תלמידי בתי הספר השותפים ב"סיסמה לכל תלמיד" ללמוד אנגלית בצורה חווייתית ומהנה, באמצעות המוזיקה והשירים האהובים עליהם וללא עלות.

התוכנית מעניקה לתלמידים גישה לפלטפורמת Singit  (אתר ואפליקציה), אשר כוללת מאגר של כ-5 מיליון שירים ומאפשרת לכל תלמיד ללמוד אנגלית, תוך שמירה על חוויית ההאזנה לשירים, בדגש ההעדפות המוזיקליות שלו, נקודות החוזק והחולשה, והתאמת המשימות באופן דיפרנציאלי באמצעות בינה מלאכותית AI.

שיתוף הפעולה החדש מקנה לתלמידים ולמורים הדרכה על הפלטפורמה והאפליקציה, גישה חופשית לכל מאגר השירים הקיים בה ולימוד השפה בדרך מקורית ומהנה.

אבישי ג'יבלי, מנכ"ל "סיסמה לכל תלמיד": "ארגון "סיסמה לכל תלמיד" פועל לקידום חינוך ערכי-חברתי באמצעות טכנולוגיה, שהשפה האנגלית היא חלק בלתי נפרד ממנה, ומשכך אנו חותרים לקדם את שתיהן –   את הטכנולוגיה והאנגלית –  באופן שיעניקו לתלמידים חוויית לימודים יוצאת דופן. שיתוף הפעולה הזה מקדם אותנו עוד צעד קדימה במימוש חזוננו. אני מבקש להודות למיכאל פלד, מנכ"ל Singit, על השותפות החדשה ומאחל לתלמידים שלנו למידה מהנה ומשמעותית".

מיכאל פלד, מנכ"ל Singit : "אני שמח להציג את סינגיט במסגרת תכנית ״סיסמה לכל תלמיד״. הארגון ״סיסמה לכל תלמיד״ עושה עבודה מדהימה להנגיש את הידע הטכנולוגי ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה הזה. ב- ״סינגיט״ המשימה שלנו היא להנגיש את לימודי האנגלית בצורה כיפית וחווייתית ולעזור לכל התלמידים, בכל רמה, ללמוד באמצעות מוזיקה".

"סיסמה לכל תלמיד" הוא ארגון חינוכי-ערכי לחיזוק המיומנויות הטכנולוגיות של ילדי ישראל. הארגון פועל כשני עשורים בפריסה ארצית רחבה ב-1,000 בתי ספר בכ-200 רשויות, עם מיליון תלמידים מכל המגזרים, שמשתתפים בתוכניות חינוכיות מגוונות.

"סיסמה לכל תלמיד", בראשות היו״ר אודי אנג׳ל, ממומן במלואו מתרומות של עידן עופר, חברת ICL, קבוצת XT, החברה לישראל ו- OPC ENERGY.

הצטרפו אלינו למסע לאפשר לכל
ילד וילדה הזדמנות שווה

انضموا الينا إلى المسار لنؤمن لكل طفل
وطفلة فرصة متساوية

Join us on a journey to provide every boy
and girl with an equal opportunity