למרחב הלמידה

חדשות ועדכונים

ארגון "סיסמה לכל תלמיד" בשיתוף עמותת "מתן משקיעים בקהילה" בתוכנית קיץ ייחודית לתלמידי שדרות

מאות תלמידי שדרות יוצאים הקיץ למסע אל עולמות הבינה המלאכותית בתוכנית קיץ חדשנית

עמותת "מתן משקיעים בקהילה" ועיריית שדרות בהובלת ארגון "סיסמה לכל תלמיד", מפעילים תוכנית קיץ ייחודית לתלמידות והתלמידים שחזרו לשדרות, לאחר פינויים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר. התוכנית מתקיימת בבתי הספר בשדרות וחושפת את התלמידים לכלים העדכניים ביותר בתחום הבינה המלאכותית, באמצעות למידה חווייתית ותכנים מעשירים ומגוונים.

התוכנית הייחודית מיועדת לתלמידי כיתות א'-ו' ומתקיימת לאורך חודשי הקיץ, במהלך החופשה מבתי הספר. מטרת התוכנית היא להעשיר את חוויית הקיץ של הילדים ולהרחיב את עולמם בעזרת כלי העתיד. במוקד התוכנית שימוש מתקדם בבינה מלאכותית, פעילויות העשרה יצירתיות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות באמצעות טאבלטים, מציאות רבודה ועוד.

הפעילות משלבת כלים חדשניים במרחב הלמידה הדיגיטלי המתקדם של ארגון "סיסמה לכל תלמיד", המציע תכנים מותאמים אישית לצורכי כל תלמיד ותלמידה.

מנכ"ל ארגון "סיסמה לכל תלמיד", אבישי ג'יבלי: "אנו נרגשים להציע תוכנית ייחודית זו לתלמידי שדרות שחזרו לעירם. אנו מאמינים שתוכנית זו תעניק להם  הזדמנות ייחודית ללמוד ולצמוח בתחום הבינה המלאכותית, ותסייע להם להפיק את המרב מחופשת הקיץ שלהם. אני מודה לתורמים שלנו, לראש העיר, אלון דוידי ולמנכ"לית "מתן משקיעים בקהילה", אהובה ינאי על קידום הפעילות והיוזמה. מי ייתן ונזכה לימים טובים ושלווים בקרוב."

ראש עיריית, שדרות, אלון דוידי: "עיריית שדרות מחויבת לספק לילדי העיר את ההזדמנויות הטובות ביותר לחינוך ולצמיחה ומאמינים שהיא תהיה הצלחה גדולה. אני רוצה להודות ל"סיסמה לכל תלמיד" ול"מתן משקיעים בקהילה" על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה החשובה בילדי שדרות"

הצטרפו אלינו למסע לאפשר לכל
ילד וילדה הזדמנות שווה

انضموا الينا إلى المسار لنؤمن لكل طفل
وطفلة فرصة متساوية

Join us on a journey to provide every boy
and girl with an equal opportunity